Controller inden for økonomi til VAM A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du tal, navigerer du sikkert i økonomisystemer, og har du et godt greb om Excel? Så har vi en nyoprettet stilling med plads til indflydelse

VAM A/S søger en controller/bogholder til en fuldtidsstilling på virksomhedens hovedkontor i Vester Alling.

Vi er en moderne digital entreprenørvirksomhed, der vægter trivsel og medarbejderudvikling højt.

Vi tilbyder

Vores økonomiafdeling står over for en spændende udvikling, der kræver stærke kompetencer inden for controlling og rapportering. Stillingen er nyoprettet, og det betyder, at du får stor indflydelse og frihed til at påvirke indholdet og udviklingen i funktionen.

I dagligdagen bliver du en vigtig samarbejds- og sparringspartner for vores regnskabschef, hvor I sammen finder løsninger på mere avancerede regnskabs- og økonomiopgaver. Derudover kommer du til at indgå i vores velkørende økonomi team på to medarbejdere, hvor I løser opgaver som fx løn og fakturering.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Controlling herunder sagsøkonomi, korrekt afregnings- /indkøbspriser og segmentering
  • Rapportering og analyser af controlling resultater
  • Deltagelse i lønbehandling 14 dages og månedsløn
  • Vedligeholdelse af lønsystem (Lessor Online)
  • Afstemning af løn
  • Deltagelse i månedsrapportering herunder periodisering
  • Oprettelse/opfølgning på sagsgarantier
  • Håndtering af forsikringssager
  • Indberetninger til offentlige myndigheder og brancheorganisationer

Din faglige baggrund

Vi forestiller os, at du i dag er i en lignende stilling og har en relevant økonomisk uddannelse som fx bogholder, revisor eller finansøkonom. Vi ser gerne, at du har arbejdet minimum 3 - 4 år inden for bogholderi og har styr på lønbehandling, debet og kredit. Ligesom du har minimum 2 års erfaring inden for controlling og økonomirapportering.

Din personlige tilgang

Vi forventer, at du som person er nysgerrig og åben over for nye systemer og regnskabsprogrammer, da dette er en naturlig del af vores digitale udvikling. Vi sørger naturligvis for en grundig introduktion, så du kommer godt fra start, men vi sætter stor pris på selvstændighed og forventer, at du med din høje faglighed evner at finde de gode løsninger for afdelingen.

Som person arbejder du selvstændigt og tager ejerskab over dine opgaver. Du er analytisk med sans for detaljen og formår at fastholde det overordnede overblik. Du har en systematisk og struktureret arbejdstilgang, er resultatskabende og evner at samarbejde for at nå egne, teamets og virksomhedens mål. Vi sætter pris på, at du er lyttende og imødekommende samt god til at kommunikere med alle i virksomheden.

Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel tone og ser frem til, at du bidrager med godt humør – også i travle perioder

Hvorfor vælge VAM?

Du får et job i en spændende entreprenørvirksomhed med mange fagligt dygtige kollegaer. Vi lytter og byder dine inputs og idéer velkommen, så vi i fællesskab løser hverdagens udfordringer. Du kan se frem til personlig og faglig udvikling, løn efter kvalifikationer, overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og en række personalegoder, som fx deltagelse i sociale arrangementer. Læs mere om VAM på vam.dk.

Vil du med på holdet?

Hvis du kan se dig selv i stillingen, så skriv kortfattet om dig selv og upload dit CV via vores hjemmeside inden den 11. juni 2023.

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og ønsker opstart senest den 2. oktober 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

VAM A/S, Limevej 5, 8963 Auning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vamas.hr-on.com/show-job/148631?linkref=108259&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835948

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet