Foto: Norddjurs Kommune.
Borgere og turister i Norddjurs Kommune kan igen i år benytte bybusserne gratis på rute 1, 2 og 3 fra 27. juni til 9. august 2026.
Norddjurs Kommune giver igen i år både borgere og turister mulighed for gratis bybuskørsel i sommerperioden. Det betyder, at det er gratis at tage bybusrute 1, 2 og 3 fra lørdag den 27. juni til og med søndag den 9. august 2026.
Tilbuddet gælder hele perioden og omfatter alle rejsende på de nævnte ruter.
Yderligere information kan findes hos Midttrafik: Læs mere hos Midttrafik
https://norddjurs.dk/nyheder/2026/juni/gratis-bybusser-i-sommerperioden
Kilde: Norddjurs Kommune